Σπίρτζης: Το 2017 οι αυτοκινητόδρομοι σε λειτουργία, η Γραμμή 4 του Μετρό πάει ..Γιουνκέρ
Σπίρτζης: Το 2017 οι αυτοκινητόδρομοι σε λειτουργία, η Γραμμή 4 του Μετρό πάει ..Γιουνκέρ
Κλειδώνει όπως όλα δείχνουν το χρονοδιάγραμμα για τα μεγάλα έργα στους αυτοκινητόδρομους καθώς
μετά τη συνάντηση που είχε ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης με τον πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων Βέρνερ Χόγιερ όπως ενημέρωσε θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι τον Μάρτιο του 2017.
Η συνάντηση με τον κο Βέρνερ Χόγιερ έγινε με σκοπό να εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση από την ΕΤΕπ και να λιγοστέψουν οι διαρροές προς το νέο ΕΣΠΑ. Το Υπουργείο ΥΠΟΜΕΔΙ θεωρεί πως με αυτό τον τρόπο δεν θα θυσιαστούν νέα έργα για να ολοκληρωθούν τα παλιά.
Κύκλοι του Υπουργείου ανέφεραν πως στα έργα Μετρό το ποσοστό συμμετοχής ανέβηκε στο 75%, ενώ επισημοποιείται η πρόθεση να κατασκευαστεί η Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας μέσω του Πακέτου Γιουνκέρ και την συμβολή της ΕΤΕπ. Προτεραιότητα έχει η κατασκευή του τμήματος ΑΛΣΟΣ ΒΕΙΚΟΥ-ΓΟΥΔΗ που είναι προχωρημένο μελετητικά ενώ στο Πακέτο Γιουνκέρ θα μπορούσε να μπει η κατασκευή ολόκληρης της γραμμής μήκους 33χλμ με 30 σταθμούς και κόστος 3,35 δις ευρώ.
Αυτό θα απελευθέρωσε κεφάλαια της τάξεως των 500εκ.ευρώ που θα μπορούσαν να κατευθυνθούν σε άλλα αναγκαία μεγάλα έργα.
Εδώ παρουσιάζουμε αποσπάσματα από τις ομιλίες των συνέδρων και φωτογραφικό υλικό κατά τη διεξαγωγή του Συνεδρίου από το panel του βήματος και τον εκθεσιακό χώρο.